Monday, September 14, 2009

salah sendiri

mengapa kumengadu di sini
kerana hampir kupasti
tiada yang akan mengetahui
kecuali aku dan Ilahi

~~~
semalam
dengan tekad aku membuat satu keputusan...
walau dengan juraian air mata dan luka di hati yang mendalam
aku xtahu mengapa aku begitu nekad semalam
aku tahu aku kan rasa terkilan
namun semalam aku lakukan jua


hari ini
bila semuanya telah terjadi
bila telah terlambat untuk menarik kembali
hati ku makin pedih
lagi pedih dari semalam

andai kubisa undur masa
akan kucari tika kita bersama
namun,
aku tiada kuasa
hanya insan biasa
untuk merayu pada yang xmahu
bagai saja menambah luka di hati
untuk menanti orang yang membenci
pasti luka kan bertambah parah

ke mana harus kulari
adakah aku masih dihatinya
atau dia setuju dengan apa yang kukata
ternyata hanya aku yang mengharap
sedang masa depan kita kian malap
senandung sendu di hari semalam
kan berterusan sampai satu masa
yang ku xtahu bila

:(

No comments:

Post a Comment