Friday, October 9, 2009

coretan hari lahir

hari ini,
genap 22 tahun satu hari ku lahir ke dunia ini...
pertama kali ku rasakan..
ku hampir lupa hari kelahiranku ini...
sampai la dapat parcel petang tu
oh, esok birthday aku rupanya...

secara kebetulan,
dua tahun berturut2 birthday aku ada test
tapi this year sehari sebelum test...
lagi la org bz...
hurm...

xtahu la kenapa
adakah sbb aku dimanjakan
dah terbiasa birthday diraikan...
sunyi gak bila sesorang...

tapi,
birthday kali ni...
rasa macam happy
dapat hadiah awal sehari...
cute chipmunk yang dicari...
thanx so much
kakak ku yang semangat nak jd org 1st wish...
adik yang semangat suruh akak contact aku sbb nak wish...
mama n ayah yang xpernah lupa hari lahir aku..
ramai kawan2 wish...
sampai xlarat nak reply ucapan terima kasih...
n ada sahabat wat lagu untuk hari tu...
so sweet kawan2 semua...
ucapan terima kasih xterhingga...
adakah aku dah tua?
oh tidak, jiwaku masih kanak2...
n i enjoy it...
hahaha...
selamat hari lahir!

No comments:

Post a Comment