Saturday, October 17, 2009

kenangan singkat silam menggamit memori

Dalam banyak2 tempat study aku g, intec tempat kedua tersingkat...setahun setengah je. dan lagi ramai yang aku xkenal dari yang aku kenal.almaklumla sifat semula jadi ku yang agak pemalu..hehe

so, basicly aku rapat dengan classmates je. especially, classmates masa year 12.sebab year 11 xsampai 6 bulan pun. nak kata aku rapat sangat dgn bdk2 aussie 8 ni, xlah sangat. tapi bolehlah hang out same2...dah hampir setiap hari setiap masa jumpa muka2 tu je. kalau xkenal xtahu la.xtahu asal ari ni rasa dah lama sangat xjumpa diorang. walau xserapat dgn bdk2 fbi, sekurang2nya ada la gak memori dgn diorang ni..

apalah khabar classmates aku ni sekarang. dah dekat 3 tahun dah tinggalkan intec.

tido je keje diorang ni...haha


jac...muka die macam my classmates kt unisa,ann.



budak perempuan melayu aussie 8 (mar xde dlm gambar)



masa lab chem. xigt la experiment ape.ada memori masa

1st lab psl nk cari lab partner.:P



masa graduation day..dgn some of my classmates.
jaclyn,hazwan,siew ting, intan,zana n azran



dgn ex-roommate kat intec which is my roommate here..


masa graduation day...



masa dalam lab chem gak


dalam clas pas solat.muka suci...:D



dgn housemates kat intec...intan n lia(my schoolmate too n she's here too)



clas esls, morialta

No comments:

Post a Comment